Time flies when you're having fun - Reisverslag uit Virginia Water, Verenigd Koninkrijk van Sanne Stiekema - WaarBenJij.nu Time flies when you're having fun - Reisverslag uit Virginia Water, Verenigd Koninkrijk van Sanne Stiekema - WaarBenJij.nu

Time flies when you're having fun

Door: Sannestiekema

Blijf op de hoogte en volg Sanne

22 Januari 2012 | Verenigd Koninkrijk, Virginia Water

Hello Everybody,

Hier weer een verhaaltje vanaf mijn bureau getypt in Virginia Water.

Dit weekend ging mijn gast gezin even terug naar Nederland.
Ik ben hier gebleven om op het hondje te passen.
Maar dat deed ik gelukkig niet alleen.
Mama, Fieke en oma zijn gezellig het weekend bij mij geweest!!

Vrijdag om een uur half 2 zouden ze hier aankomen. Ik werd gevraagt bij een ander gezin of ik daar in de ochtend even op wilde passen, prima want ze komen pas om half 2!
Het was 12 uur en ineens werd ik gebeld: MAMA.
ja San we zijn er al en staan voor een dichte deur.
We wilde je verassen, waar ben je? Oeps weg verrassing...
Ik met die kindjes richting mijn huis en inderdaad daar stonden ze al.
De Moeder van de kinderen kwam al snel de kindjes ophalen.

Rondleiding door het huis gegeven. Oma; Zo Sanne 4 badkamers is niet verkeerd, haha.
Na wat gedronken te hebben zijn we met de auto richting Reading gegaan.
Ondanks dat ik er al een paar keer ben geweest blijft het indrukwekkend. Een grote brug over het water en daar achter een onwijs groot shopping centrum.
Fieke wilde een gala jurk en vroeg zich af of ze dat hier wel verkopen?
hahah iedere winkel stikt het van de jurkjes.
Helaas niet eentje gevonden die zij in haar hoofd had.
En ook Fieke kwam tot de conclusie dat de jongens hier erg lelijk zijn...Lucky voor haar dat ze straks weer naar Nederland gaat.
Na lekker gewinkeld te hebben zijn we weer met de auto naar huis gegaan.
Terug weg ook nog even langs mijn school gereden.

Thuis hebben we besloten om zelf te gaan koken.
Ik met mama en Fiek naar de Waitrose en daar boodschapjes gedaan.
Had voor mezelf al een hele uitdaging bedacht: Apple Crumble maken.
Met als horeca ouders ligt de lat extra hoog.

Heerlijk gegeten en toen kwam het toetje: mijn apple crumble.
Hoe zou die smaken? Heb ik alles gedaan zoals het beschreven stond?
Begon al goed, de stukjes wilde niet uit de schaal...
Maar hij was en volgens mij spreek ik voor ons vieren ERG Lekker!
met als gevolg dat ik het de volgende dag weer moest maken. haha!

Zaterdag zijn we naar Windsor Castle geweest. We waren de auto nog niet uit en de eerste kwamen al: Can i stroke your dog? Ooh she's adorable.
We kwamen net optijd want er was een wisseling van de wacht bij het kasteel(erg bijzonder want dat gebeurd maar eens in de 2 weken).
Pippa(de hond) schrok zich dood van al die toeters en bellen. Daarop moesten alle beveiligers die bij het kasteel stonden enorm lachen.
We liepen de winkel straat in en denk dat we nog geen stap hebben gezegt en weer komt er iemand naar je toen om te vragen: ooo can i please stroke your dog?
How old is she? What's her name?

Heb je in het sociaal gebied problemen of aandacht te kort?
Neem dan een puppy mee te winkelen!
Ik denk dat er wel 100 mensen die hond hebben geaait en ik heb ook wel 100 keer uit moeten leggen hoe oud ze is, hoe ze heet....
God wat een gebeuren zeg.
Zonder hond voel je je een volkomen vreemde. Met hond kijkt iedereen je aan alsof je Queen Elisabeth bent.
ONGELOFELIJk!!
Denk je het gehad te hebben.
Iedereen is in een winkel gelopen en ik sta netjes buiten te wachten met Pippa.
Wordt er vanaf boven de winkel gebelt dat er een puppy buiten is met een meisje.
Al het winkel personeel stormt naar buiten en vroegen me vriendelijk met het hondje naar binnen te komen!
Het personeel kon niet van Pippa afblijven. Ooh she is lovely, wauw you are gorgeous!
Voelde me echt een lopende attractie.

Na dit bizarre shop middagje zijn we met het hondje maar naar huis gegaan.
Wij zijn toen door naar Ascot gegaan.
En ja hoor die dag waren er ook races.
Alle rijke lui komt dan naar Ascot om daar te gokken op de paardenraces.
Het was enorm druk.
We hebben een eet tentje opgezocht en daar lekker gegeten.
Liepen terug naar de auto en laat daar nou net mijn barbie auto staan.
Helaas konden we die niet meenemen.
Hebben toen weer boodschappen gedaan en thuis gekookt!
nomnomnom wat was het weer lekker, mama's eten!

Die avond gezellig spelletjes gedaan en erg veel gelachen.
En toen was het alweer zondag.
Time's flies when you're having fun!
Dit was zeker van toepassing op ons leuke weekend.
Het afscheid nemen viel daarom ook weer erg zwaar.
4 keer afscheid nemen van mensen van wie je houd is erg moeilijk.

Kijk weer terug op een geweldig weekend, met leuke en dierbare mensen om mij heen.

Loves, Sanne

  • 22 Januari 2012 - 20:09

    Fieke:

    Hee lieve San,
    Wat weer een leuk verhaal. Hahah inderdaad de jongens zijn daar lelijk haha. Ben weer in Nederland, dus we zullen zien wat we tegen komen haha.
    Haha en met Pippa ook een dag om nooit te vergeten, GEWELDIG !
    Ik vond het een super weekend, dit had ik voor geen goud willen missen!
    Geen spijt dat ik die 2 moeilijke toetsen heb gemist haha, komt wel weer goed!. Iedere avond effe een filmpie gekeken net alsof we gewoon thuis waren. Maarja natuurlijk moesten wij ook weer naar huis. Ik vond het heel jammer om weer weg te moeten gaan, had graag nog wat langer willen blijven. Maar gelukkig zijn Michellle en Marinus en de kids weer thuis. Heb je ook weer mensen om je heen. En om niet te vergeten Pippa haha, dat beestje verveelt je nooit. Ik hoop dat we snel weer een keer langs kunnen komen om nog weer een keer zo'n weekend te beleven ! En wat betreft een gala jurkje ik koop wel 1 via internet haha komt altijd goed !
    We houden contact via whatsapp, twitter, facebook en noem maar op. Wat zouden we moeten zonder social media! haha
    Heel veel plezier nog daar in Virginia Water. en ik houd je aan je afspraak haha.
    dikke dikke kus van je zusje,
    i love you

  • 22 Januari 2012 - 20:33

    Helma:

    Hey schatje.
    Zoals Fieke al schrijft zijn wij weer thuis. Sjonge jonge wat vliegt de tijd voorbij. De autorit verliep heel goed. Was bijna wennen dat we hier aan de andere kant rijden , hihi. Was fijn je weer gezien en geknuffeld te hebben. Tot gauw hoop ik, veel liefs mama

  • 24 Januari 2012 - 10:36

    G.verloop:

    Wat heb jij al weer veel beleefd, lieve Sanne en wat ontzettend veel emoties te verwerken. Hopelijk helpt de "orde van de dag" je weer over gevoelens van heimwee heen. Lekker doorgaan met alles. Geweldig, dat je je 4 examens hebt gehaald en nu in een volgend level zit. En vooral geweldig, dat je zo gewaardeerd wordt in dit gezin. Dat alleen al is super! Gisteravond hebben we gebridged en hebben we de verhalen gehoord van het afgelopen super-weekend. Je moeder had genoten van alles en vond het jammer, dat jij het even nogal moeilijk had bij het afscheid. Maar ze wist zeker, dat je de draad weer zou oppakken en verder gaan met alles. Overigens hebben Wil Noordhof en ik glorieus gewonnen van je moeder en mijn man!! Niet slecht he? Sanne, blijf genieten van alles wat je beleeft en tot een volgende keer.
    Hartelijkste groeten, (mevr.) Geke Verloop

  • 28 Januari 2012 - 22:34

    Ilonka:

    Leuk verslag, aan alles te merken dat je het een leuk avontuur vindt, maar het ook fijn vind als de familie langs komt.
    Lekker blijven genieten, en mooi voor in je rugzak!

  • 02 Februari 2012 - 16:08

    H. En G. Verloop:

    Lieve Sanne, hartelijk dank voor je leuke kaart met je hele verhaal, waaruit we concludeerden, dat het weer goed gaat met jou. Gelukkig! Je moet maar zo denken: van al die ervaringen wordt je alleen maar sterker en zelfstandiger en dat is prachtig, ook al gezien de studie die je wil gaan doen en het doel van je studie. Jij wilt mensen helpen en als je dan zelf al flink wat levenservaring hebt, help je vanuit die ervaring aangevuld met je studie. Een prachtige combinatie en dat door een jaartje au pair in Engeland. Mooier kan toch bijna niet! Wat een geweldig iets, dat jij binnenkort een certificaat hebt van de University van Cambridge!!

  • 02 Februari 2012 - 16:19

    H. En G. Verloop:

    Voor je weer naar huis gaat moet je eigenlijk Cambridge nog zien. Als je die plaats met the University op de tv wel eens ziet, lijkt het schitterend en indrukwekkend. Je moet toch eigenlijk met eigen ogen zien, waar je certificaat vandaan komt. (haha) Kun je in die week alleen niet iemand uitnodigen om bij je te zijn? Het lijkt me best ongezellig alleen.
    Heerlijk, dat alles nu zo goed gaat en we wensen je heel veel succes en plezier met alles wat je doet en onderneemt. Je komt zeker niet terug voor de 11stedentocht he? Het kan ook nog niet, maar de mensen worden al aardig zenuwachtig, je kent dat wel'. Het is wel erg koud. Overdag nog -9 gr. (on)behoorlijk he? Hou je goed en GENIET!!! Lieve groeten, fam. Verloop

  • 11 Februari 2012 - 12:06

    Hoogezand.:

    Wij hebben jouw verhaal uitgebreid gevolgd en hebben in onze verbeelding met jullie meegedaan. Heerlijk en leuk gschreven.
    Wij hopen dat je het de rest van je verblijf een hele leuke tijd hebt. En wij blijven jouw verslagen met veel plezier lezen.Heel veel plezier Oom Hilbrant,tante Gretha, Glenn en Ilona n Claudia plus 2 dikke lebbers van Piper en Chelsea.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Virginia Water

One year in the UK

Recente Reisverslagen:

16 Mei 2012

Roadtrip

04 April 2012

PROUD!

07 Maart 2012

It's been a long time ago....

22 Januari 2012

Time flies when you're having fun

05 Januari 2012

NEDERLAND?
Sanne

Actief sinds 21 Sept. 2011
Verslag gelezen: 865
Totaal aantal bezoekers 23318

Voorgaande reizen:

09 September 2011 - 17 Juli 2012

One year in the UK

Landen bezocht: