hello you, - Reisverslag uit Virginia Water, Verenigd Koninkrijk van Sanne Stiekema - WaarBenJij.nu hello you, - Reisverslag uit Virginia Water, Verenigd Koninkrijk van Sanne Stiekema - WaarBenJij.nu

hello you,

Door: Sannestiekema

Blijf op de hoogte en volg Sanne

17 Oktober 2011 | Verenigd Koninkrijk, Virginia Water

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier een stukje op heb geplaats...

Om te beginnen vorig week vrijdag. Zoals gewoonlijk ging ik die dag naar school. Volgde mijn les en ging opweg naar het Station.
Terwijl ik met de lift naar beneden ging tikte er iemand op mijn schouder. Ik draaide me om vervolgens stond er een meisje voor me die vroeg waar ik vandaan kwam, ik antwoorde dat ik uit Nederland kwam, 10 keer raden waar dit meisje ook vandaan kwam, Jawel hoor ook uit Nederland!
Hoe is het ook mogelijk! Meteen nummers uitgewisselt om een keertje iets af te gaan spreken. Die zaterdag ben ik met 2 klasgenootjes naar Londen gegaan, Marie een frans meisje en Beatriz een Spaans meisje.
Erg leuk gehad, ze hadden bedacht te gaan picknicken in Green Park. Het was die dag ontzettend mooi weer, dus we hadden het zeker getroffen. Terwijl we aan het picknicken waren zagen we eekhoorntjes lopen. Ze waren erg tam dat bleek wel toen ze op mijn voeten gingen zitten en uit je hand stukje brood aten.
Later zijn we naar Westfield shopping centre geweest, wauw wat blijft dat toch mooi.
Die avond lekker bij een Italiaans restaurant gegeten!
Ondertussen ben ik braaf begonnen met engelse boeken te lezen(wie had dat ooit gedacht).
Afgelopen weekend hebben de kinderen een week vrij gekregen van school. Kwam voor de kinderen visite uit Nederland waar ze allemaal leuke dingen mee hebben gedaan. Ik heb hier toen Noortje uit genodigt om met mij een filmpje te kijken. Erg gezellig die volgende dag ben ik met Marie naar Windsor gegaan en hebben weer lekker gewinkelt. Aanwinst van de dag; nieuwe schoenen, twee nieuwe broeken en twee nieuwe T-shirts. Heb die dag ook mijn moeder erg trots gemaakt. Wilde gaan pinnen maar zag dat er nog geld in de pinautomaat zat keek om mij heen en zag de man die had gepint nog lopen, dus ik met het geld achter de man aan.
Gaf hem het geld terug en hij zei; ooh sweetheart that's very kind of you en liep stijf door.... Helaas niks voor gekregen alleen een goed gevoel! Toen een lekker Ben& Jerry's ijs gehad!
Vandaag dan eindelijk mijn eerste tennis les. hahah wat ontzettend leuk, wel even iets anders dan 14 jaar volleyballen.
Toch kan ik terug kijken op een leuk en leerzame les.

Hoop jullie zo weer een beetje op de hoogte hebben gebracht.

X Sanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Virginia Water

One year in the UK

Recente Reisverslagen:

16 Mei 2012

Roadtrip

04 April 2012

PROUD!

07 Maart 2012

It's been a long time ago....

22 Januari 2012

Time flies when you're having fun

05 Januari 2012

NEDERLAND?
Sanne

Actief sinds 21 Sept. 2011
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 23315

Voorgaande reizen:

09 September 2011 - 17 Juli 2012

One year in the UK

Landen bezocht: